lite hit och dit...

hej på er älskvärda läsare ;)
 
Har nästan bott i lägenheten i tre veckor (?) har gått sjuuukt fort och jag älskar det samtidigt som jag saknar mamma och hundarna menmen det är 10 min gångavstånd så det är skönt :)!
Jag jobbar som en gaaalning vecka ut och vecka in och det tär på krafterna, så fort jag kommer hem lägger jag mig i soffan och somnar till sussi kommer hem vid 22 och så lägger jag mig i sängen och vaknar när larmet ringer vid halv 7 och då är det dags att jobba ;p och så håller det på sådär....det är lite tröttsamt nu och det händer ingenting...menmen snart är det juuuul.... jag är ledig 10 dagar haha....och då är helger inräknat men jag har hört att cash is kiiiiing ;)
 
Aja ska fortsätta och drömma om mitt perfekta liv....noot !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback