om och om igen.

Älskar verkligen den här remixen på Hungry Hearts av Nause.
Behöver inte alltid vara party ;)
 
 
Har jobbat idag och det gick helt okej. Det är väl lite skönt att komma bort så fort jag kan.
Det blev även en hurtig PW med Madde och prata med tjejen som verkligen kan ge råd, tjejen som verkligen är min vän, tjejen som verkligen ställer upp för mig som alla andra inte kan, tjejen som verkligen kan festa(!!!!!!!)
Tjejen som jag verkligen älskar att ha som min vän.
 
Jag har verkligen märkt vilka som är mina riktiga vänner, som kan ställa upp för mig när jag behöver och när jag mår skit, som kan lyssna på mig och inte prata 24/7.
Kanske dags att växa upp och bryta kontakten med vänner som bara bryr sig om sig själva. Vi får se.
 
Jag är ledig nu tisdag och onsdag, så jag kanske drar ut och tar med mig kameran och fotograferar höstens alla färger. Var sjuukt länge sen jag fota! Känner att det är dags nu :)
att fota Natur, Mina Hundar, Min Bror när han köttar på plan är det roligaste !
 
 
Nu blir det att kolla på färjan :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback